Cor Scorpii, skive og Karmøygeddon

Extremmetalbandet er skiveklare i juni, og til årets Karmøygeddonfestival!

Cor Scorpii@Facebook

Sakset fra pressemelding: «Ruin draws its inspiration from classical music, folk melodies and the soundscapes of Nordic extreme metal. Revealing the hidden talents that can be found amongst its members, Cor Scorpii have, on Ruin, made use of instruments that are unusual for a metal band, such as the accordion and mandolin.»

Jeg fant denne saken litt gjemt i mailbunken, og er nok litt på bakevja, men for å bøte på det valgte jeg å sjekke innom vokalist Thomas for å få litt vinkling utover pressemeldingen. Og med greie svar trakk jeg det like godt ut av nyhetsbiten og her på intervjuavdelingen.

‘Ruin’ følger opp ‘Monument’, som kom for åtte lange år siden. 
Hva har tatt så lang tid Thomas? 

«Det er nok mange grunnar til at denne plata har tatt så lang tid å få ferdig. Livet har kome litt i vegen. Vi har hatt mykje å styre med når det gjeld familie og karrière, noko som har gått ut over bandaktiviteten og framdrifta. Vi har sjelden hatt anledning samtidig og då tar ting tid.»

Og hvorfor Dark Essence? Kortreist løsning eller var det det beste for dere?

«Dark Essence hjalp oss ut av ei skikkelig krise då det første plateselskapet gjekk konk. Dei signa oss for ein re-release av Monument i 2009 og hjalp oss på eit kritisk punkt. Dei har i perioden etter vore akkurat passe tolmodige/utolmodige. Dei har virka å hatt forståelse for vår situasjon og hatt trua på oss. Vi føler oss godt ivaretatt på Dark Essence og det skader ikkje at dei er på vår del av landet.»

Coveret, som er laget av Novans V. Adikresna (Marnov Studio) er ganske «digitalt», uventet, hva ligger bak? 

«Vi har nok vore klar over at coveret kom til å bli omtalt. Med 6 viljesterke mann i bandet er det nokre kompromiss som må gjerast og coveret vart eitt av desse. Etter Monument hadde vi nok endå ikkje heilt landa på nokon visuell stil eller profil, så vi famlar nok litt framleis der. I soundet har vi derimot ein veldig tydeleg identitet. Eit lite paradoks der altså. Vi brukte veldig lang tid på å finne ut kva vi ville ha og så snubla vi over Novans og han kunne hjelpe oss innan ein veldig kort deadline. Vi ville ha eit iaugefallande front cover med akkurat passe mengde symbolikk. Det føler eg verkeleg vi har fått. Og eg trur det blir fett å få denne vinylen i hendene.»

Og Karmøygeddon, hva kan vi forvente oss der? I hovedsak nye låter? 

«På Karmøygeddon kan folk forvente både nytt og gamalt, og vi har prøvd å snekre saman ei setlista som skal gi folk ei god oppleving og vise kva vi har å by på. Vi har sterke følelsar for denne festivalen. Johnny og gjengen var blant dei første som tok sjansen på oss for snart 10 år sidan og vi har no fått anledning til å kome tilbake fleire gonger. Det er ikkje til å stikke under ein stol at vi er ekstremt spelesugne no og vi lovar å gi alt vi har på scena. Ekstra kjekt blir det å få lov til å opne storscena på laurdagen.»

Skiva ble spilt inn i løpet av en treårsperiode, den ble mikset av velrenommerte Børge Finstad i Toproom Studio, og mastret av ditto kjente Tom Kvålsvoll i hans Kvalsonic Lab.

«Seamlessly blending epic, soaring melodies, with the harshness of extreme metal, Ruin includes guest appearances by the classical singer Annika Beinnes, as well as Mats Lerberg (I Swear Damnation, ex-Funeral), who lend their considerable vocal talents to three tracks each.» 

Tracklist:

  1. Svart Blod (Hovmod står for fall)
  2. Hjarteorm
  3. Skuggevandrar
  4. Fotefar
  5. Helveteskap
  6. Ri di Mare
  7. Ærelaus
  8. Siste Dans
Cor Scorpii 18 (1)